A collectking több fajta TCG (trading card game avagy kártyajátékokat), kiegészítőket és társasjátékokat árusító webshop. Üzletpolitikánk főként az előrendelésekre fókuszál, ami mellett folyamatos raktárkészlet bővítéssel igyekszünk lépést tartani veletek.
Mit jelent ez pontosan?
Nálunk már a megjelenés előtt egy vagy több hónappal (ahogy a nagykereskedelemből lehet rendelni) lehetséges egy adott TCG termék előrendelése és megvásárlása. Társasokat a megjelenéstől lehet
Sajnos kezdő vállalkozásként még nincs lehetőségünk nagyobb raktárkészletet vagy saját fizikai boltot fenntartani, de reméljük egyszer elérjük ezt az álmunkat is.
Az rendeléseket időrend szerint kezeljük, és ilyen sorrendben is kezdjük meg a kiszállítást. Ez azt jelenti, hogy a legelső előrendelő lesz a legelső a kiszállítási sorban és így tovább.
A termékek előrendelését minden esetben igyekszünk teljesíteni, de előfordulhat (nagyon ritkán), hogy az előrendeléssel, kiszállítással, árváltozással kapcsolatban – tőlünk független és előre nem látható okok miatt – változás történik (nem kapunk annyi terméket, nem olyan áron kapjuk a terméket, esetleg rossz vagy sérült terméket kapunk). Ilyen esetekben a módosítás jogát fenntartjuk. Az előrendelés nem biztosítja, hogy az előrendelt terméket/termékeket minden esetben biztosítani tudjuk.
Az előrendeléssel és kiszállítással vagy bármilyen változással, módosítással kapcsolatban kérjük kísérd figyelemmel facebook oldalunkat, valamint az előrendelés során megadott e-mail címedet (azon belül spam mappát is vagy egyéb közösségi és promóciós anyagokkal kapcsolatos mappáidat) is, mert a fentietkben említett változásokat minden esetben itt fogod megtalálni, valamint a téged érintő személyes előrendeléssel kapcsolatos változásokról e-mailben fogsz értesítést kapni.
A webshop felületünkön kiválasztva megrendeled a kívánt terméket és kifizetés után máris felkerülsz az előrendelők listájára. Innentől kezdve nincs más dolgod, mint várni a megjelenés hivatalos napját. A hivatalos megjelenés előtt tájékoztatni fogjunk vagy mi vagy partnerünk (futárszolgálat) a csomagjának pontos idejének kiszállításáról.
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy tőlünk független okokból(gyártó vagy a forgalmazó előre nem látható okok miatt nem tudja biztosítani az általunk megrendelt mennyiséget) nem tudjuk garantálni, hogy az összes előrendelés teljesítésre kerül.
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a forgalmazók (nagykereskedelem) úgynevezett : “allocation” (beérkezéses kiosztás) módszerrel dolgoznak. Ez azt jelenti, hogy sajnos előfordul, hogy a forgalmazó sem kap elég terméket a gyártótól, így amennyit kap azt osztják szét a viszonteladók között. Ebből következik, hogy tőlünk független és előre nem látható okokból lehetnek olyan termékek amiből nem kapjuk meg az általunk megrendelt mennyiséget.
Aggodalomra semmi ok. Amennyiben vásárlásnál (kártyás fizetés esetén) sikeres tranzakciót mutat az oldal (egy fehér pipa zöld háttérben) a tranzakció sikeresen megtörtént és az végösszeg zárolásra került a kifizetéssel foglalkozó partnerünknél (paylike), de a termék/termékek végösszege még nem került általunk elfogadásra. Elfogadni csak akkor tudjuk, ha a nagykereskedelem visszaigazolta, hogy a megrendelt áruk vagy annak egy része (igen sajnos még ilyenkor sem biztosított az általunk megrendelt termékek mennyisége; ennek okáról lejjebb olvashatsz) feladásra került, vagy megérkeztek hozzánk a termékek és megkezdődött az ügyfelek felé a kiszállítás ! Ezután fogod látni a számlaegyenlegeden, hogy a kifizetett termék/termékek végösszege levonódik !
Ez a Collectkingnél egy biztonsági “protokoll” azon esetekre, ha a nagykereskedelem vagy a gyártó előre nem látható okok miatt (vagy ha egy ügyfél meggondolná magát és mégsem szeretné a terméket/termékeket) valamiért nem tudná teljesíteni az általunk leadott megrendelést/megrendeléseket, így az ügyfelek számára azonnal vissza tudjuk téríteni a termék teljes összegét (ha az ügyfél úgy kéri).
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megjelenés napján kézhez kapjátok az általatok rendelt terméket, de sajnos szállítási késések előfordulhatnak. Ilyen esetekben írásos módon (e-mail) tájékoztatunk benneteket.
Előfordulhat, hogy egy adott terméket vagy termékeket a forgalmazó több hullámban szállít ki.
Azokban az esetekben amikor a forgalmazó előre nem látható okok miatt nem tudja egy termék kiszállítását teljesíteni a megjelenés napjára vagy bármilyen okból késik, akkor a következő lehetőségeket tudjuk biztosítani számotokra:
1. lehetőség: Tájékoztatjuk az adott ügyfelet a lehetséges termék késéséről, valamit tájékoztatjuk, hogy az előrendelt terméket vagy termékeket a második kiszállítási “hullámban” tudjuk csak biztosítani.
2. lehetőség: Tájékoztatjuk az adott ügyfelet a lehetséges termék késéséről és ha az ügyfél úgy dönt, hogy nem szeretne tovább várni automatikusan (az ügyfél igénylése szerint amit minden esetben írásban kell jeleznie a következő e-mail címre: collectkinghu@gmail.com) visszatérítésre kerül az előrendelt termék(ek) végösszege.
Mivel a nagykereskedelmek sem tudják garantálni az összes általunk leadott rendelést, ezért sajnos mi sem. Amit érdemes tudni a nagykereskedelmekről és működésükről: Először fontos tisztázni, hogy attól mert a nagykereskedelmeket “nagykereskedelemnek” hívják még nem ugyanazon elveken működnek mint más iparágazatban a nagykereskedelmek. Itt a nagykerek működése a következő (röviden): A nagykereskedelem kiküldi számunkra a rendelhető termékek listáját általában megjelenés előtt pár hónappal (ez teljesen váratlanul történik), ezután nekünk van pár napunk (ha nagy az érdeklődés csak pár óra vagy annyi se), hogy leadjuk azt a mennyiséget amire szükségünk van, ezt a nagyker továbbítja a gyár felé, de a gyár megjelenés előtt csak 1-1,5 héttel tudatja a nagykerrel, hogy mennyi árut fog megküldeni. Ezért nem biztosított a nagyker által (és ezáltal mi se tudjuk ugye biztosítani) a megrendelt áruk mennyisége. Sajnos ebben az iparágban így működnek a nagykereskedelmek.
Minden esetben törekszünk arra, hogy kéréseiteknek 100%-ig eleget tegyünk, de hogy a termékeknél milyen “artwork” csomagolás érkezik erre sajnos nem vagyunk ráhatással. A hivatalos nagykereskedelem felé csak termékek darabszámát tudjuk meghatározni, semmiféle más igény vagy kérés nem adható le feléjük. Emiatt sajnos nem minden esetben tudjuk teljesíteni az “artwork”-ös kéréseket.
Jelenleg elfogadunk hitelkártyát, és betéti kártyás fizetést. Előrendelések esetén (kártyás fizetésnél) kifizetéskor a termék(ek) végösszege zárolásra kerül. Részünkről egy előrendelt termék végösszege csak akkor kerül elfogadásra az internetes fizetést lehetővé tevő partnerünknél (paylike) amikor már a termék(ek) úton vannak telephelyünk felé és már biztosra tudjuk venni, hogy az adott rendelést vagy rendelésket teljesíteni tudjuk, vagyis az Ön számlájáról csak ekkor kerül levonásra a termék vagy termékek végösszege.
Sajnos nem minden esetben. Az új kiadások nagy részét a hivatalos megjelenés dátuma utáni napokon szállítjuk, habár van néhány kivétel. Beszállítóinknak időre van szükségük ahhoz, hogy eljussanak hozzánk, tekintve, hogy az Egyesült Királyság és Magyarország között bizonyos távolság, vám szokás stb. nehezíti a haladást. Jelenlegi helyzetben körülbelül 7-10 nappal a megjelenés dátuma után kapjuk meg a termékeket Európában.
A ti elégedettségetek a legfontosabb számunkra. Ezért minden egyes rendelést top loaderben küldünk el. Ezenkívül speciális borítékokat vagy nehezen hajlítható borítékokat használunk (buborékos boríték), amelyek extra töltőanyaggal biztosítják a legmagasabb biztonságot az ilyen típusú kártyákhoz.
A Pokemon TCGO kódok azonnal kézbesítésre kerülnek a regisztrációkor megadott e-mail címére. Ha még nem érkezett meg, ellenőrizd a Spam mappát [Gmail] és a postaládában található többi kapcsolódó mappát. A TCGO-kód megkeresésének másik módja a Rendelési előzmények ellenőrzése és a TCGO-kóddal történő megnyitása. A kódod ott lesz elérhető.
Felhívjuk a figyelmet, hogy “Tin” nevezetű termékeknél a benne lévő kártya csomagok (booster pack) tőlünk független, gyártó által nem közölt kiegészítőkből kerülnek bele a termékbe.
Az, hogy a “Tin” termék milyen kártya csomagot fog tartalmazni, arről információt a gyártó nem ad ki, így erre való hivatkozással nem áll módunkban visszavenni terméket vagy ezen kifogásból az kifizetett értékét visszatéríteni.
A nagykerrel történő megegyezést követően a tőlünk telhető leggyorsabban feltöltjük a társasjáték szekciót. Amíg ez megtörténik, e-mailen tudtok érdeklődni a collectkinghu@gmail.com címen.
Ha nem találsz választ a kérdésedre, használd a Kapcsolatfelvételi űrlapot, amely a Kapcsolatfelvétel menüpontban található a weblap alján. Örömmel segítünk és válaszolunk kérdéseidre.